Agentura uvedená na této stránce Vás zbaví starostí spojených se správou nemovitostí a údržbou budov ve městě Kladno.
Tato uznávaná agentura s letitou zkušeností zabezpečí veškerý servis Facility managementu spojený s Property managementem a Energy managementem. Jejich služby můžete i v roce 2022 využít pro tzv. náhradní plnění.
Dále je možné zajistit denní i noční recepční služby spojené s obsluhou recepce.
Facility management
Pro každého vlastníka a správce objektu nebo nemovitosti je služba facility management důležitou součástí údržby budovy. Tato služba poskytuje kompletní servis spojený se správou budov a nemovitostí.
Zajišťuje evidenci zaměstnanců a přispívá ke zlepšení a ucelení pracovního prostředí a pracovních činností.
Nemalou měrou se podílí na snížení poruchovosti v daném objektu, prodloužení životnosti budovy, úspoře ve správě nemovitostí a majetku atd. Nelze opomenout fakt, že agentura převezme veškerou odpovědnost spojenou se službou facility management.
Property management
Služba property management se zabývá administrativními, ekonomickými a obchodními procesy související s daným objektem.
Zabývá se účetními audity, spolupracuje s realitní kanceláří, zastupuje klienta vůči třetí osobě, předává a přebírá bytové i nebytové prostory, zajišťuje energetický servis atd.
Při poskytování služeb property management agentura zaručuje vysokou profesionalitu v daném oboru, vstřícný přistup a rychlé jednání.
Energy management
Hlavní prioritou energy managementu je snížení nákladů na energii a uspoření dodávky a spotřebě v daném objektu.
Tato služba se zabývá zajišťováním a následném zpracování veškerých dostupných informací o spotřebě energie. Vypracováním koncepce úsporných opatření a jejím zavedení do provozu dochází ke snížení energetických nákladů.
Property management není jen výsadou administrativních budov a průmyslových objektů. Dnešním trendem je zajistit tuto službu i do menších nemovitostí a zajistit tak úsporu energie a přispět ke zlepšení životního prostředí.
Recepční služby
Recepční služba poskytuje 24 hodin denně veškerý informační servis návštěvníkům, zaměstnancům nebo nájemníkům v administrativních budovách, průmyslových halách, vrátnicích průmyslových areálů a jiných budovách.
Zajišťuje obsluhu telefonní ústředny, zápis do knihy návštěv, výdej a příjem klíčů, třídění pošty, kontrolní obchůzky atd.
Zaměstnanci, kteří recepční službu vykonávají mohou být pracovníci ostrahy nebo odborníci, kteří ovládají světový jazyk a práci na PC. Všichni pracovníci jsou spolehliví, komunikativní a mohou službu vykonávat ve stejnokroji nebo v civilním oblečení.
Kontakt
Jiráskova 2042
256 01 Benešov
tel.: (+420) 318 404 329
e-mail: benesov@diseven.cz
web: www.disevenfacility.cz
Facility, Property a Energy Management od D.I.SEVEN FACILITY, s.r.o. Kladno
Tato společnost nabízí služby správa nemovitostí a údržba budov Kladno i po celé ČR. Komplexní správa budov a údržba nemovitostí obsahuje služby Facility management, Property managemenet a Energy management. Facility management obsahuje služby, díky kterým se udržuje technické zařízení budovy v bezporuchovém chodu. Facility - administrativní správa zajišťuje administrativní provoz budovy. Facility - infrastrukturální služby zajišťují služby týkající se plynulého chodu budovy. Zahrnují také kompletní úklidové a bezpečnostní služby. Tyto služby se však poskytují pouze v souvislosti s dalšími službami patřící do Facility managementu. Podle služeb Facility managementu je vždy nastaven proces Property managementu. Do Property managementu jsou zahrnuty další ekonomické, obchodní a právní služby. Společnost zastoupí klienta vůči třetím osobám. Do služeb patří také Energy management díky kterému se optimalizují investiční náklady na spotřebu médií.